Meedenken

In Te Werve Oost doe jij mee. Juist!

Als huidige of toekomstige bewoner kun je meedenken en meepraten over hoe de wijk er uit moet zien.
Of je hier nu bent opgegroeid of straks nieuw komt wonen: jouw ideeën en ervaringen doen ertoe. We luisteren naar elkaar, werken samen en zorgen dat Te Werve Oost een buurt is waarin iedereen zich welkom voelt. Want een fijn thuis creëer je niet alleen, maar samen.
Op deze pagina leest u hoe u kunt meedoen en wat we met ideeën van bewoners hebben gedaan.

Meedenken: hoe werkt dat?
Meedenken gebeurt op verschillende momenten in het project. Soms vragen we bewoners actief om mee te denken. Soms laten we vooral zien hoe plannen verder zijn uitgewerkt. Niet in elke fase zijn er bijeenkomsten. Dat hoort bij een groot project dat stap voor stap verloopt.
Alle ideeën en reacties worden serieus bekeken. We laten zien wat we hebben opgehaald, wat we ermee hebben gedaan en waarom sommige ideeën wel of niet kunnen.

Er zijn nu geen bijeenkomsten gepland
Zodra er weer een moment komt waarop bewoners kunnen meedenken, laten we dat weten.

Wat hebben bewoners al meegegeven?
De afgelopen jaren hebben bewoners op meerdere momenten meegedacht. Bijvoorbeeld over:
• de buitenruimte en het groen
• de uitstraling van de eerste nieuwe gebouwen
• wat belangrijk is voor prettig wonen in de wijk
Deze inbreng is gebruikt bij het maken en aanscherpen van de plannen.
Lees wat bewoners hebben ingebracht (link naar het Ontwikkelkader en de participatieverslagen etc.)

"Wij spelen hier graag buiten."

D’ Jayraven en Ariëlla Wonen in Te Werve Oost